PREMIUM BANK

SPECJALISTYCZNE SZKOLENIA DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

Szanowni Państwo, 

Związek   Rewizyjny   Banków   Spółdzielczych   im.  F.  Stefczyka   w ramach statutowej działalności wskazuje na konieczność podnoszenia kwalifikacji pracowników Banku. Wraz z ekspertami Servus Comp zapraszamy na specjalistyczne szkolenie dla banków spółdzielczych:

ZASTOSOWANIE MARKETINGU INTERNETOWEGO W PROMOCJI USŁUG BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ

 

Czas trwania szkolenia: 1 DZIEŃ

Opis szkolenia:

Tradycyjne metody marketingowe w promocji usług bankowości spółdzielczej przestają być wystarczające. Dzieje się tak, ponieważ coraz większą rolę w życiu każdego z nas zaczynają odgrywać nowoczesne technologie i wszechobecny dostęp do internetu. Możliwości marketingowe, które oferuje internet, są nieporównywalnie skuteczniejsze i wydajne niż klasyczne sposoby reklamy, ponieważ pozwalają dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców realnie zainteresowanych usługami bankowymi. Aktualnie z internetu w Polsce korzysta 28 milionów osób, co stanowi 73% wszystkich mieszkańców kraju. Wykorzystanie marketingu internetowego w strategii promocji banków spółdzielczych jest aktualnie koniecznością, bez której zostaną one daleko w tyle za konkurencją, co ze względu na wysoką konkurencyjność branży, może być opłakane w skutkach.

W czasie szkolenia będziemy chcieli przekazać informacje, jak należy przygotować się do marketingu internetowego, o czym należy pamiętać i co wprowadzić w życie, żeby być atrakcyjnym Bankiem dla młodych i dla wszystkich Klientów korzystających z nowoczesnych narzędzi płatności, komunikacji itd.

Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z omówieniem i analizą konkretnych przypadków, tzw. case study.

Adresaci szkolenia:

  • Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu banków spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

Cele i korzyści szkolenia:

  • Zwiększenie świadomości i wiedzy związanej z korzyściami wynikającymi z wykorzystywania narzędzi marketingu internetowego
  • Nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie widoczności banków spółdzielczych w przestrzeni internetowej
  • Nabycie umiejętności dotarcia do klienta końcowego za pośrednictwem internetu
  • Unowocześnienie kanałów promocji i komunikacji bankowości spółdzielczej
  • Optymalizacja budżetu promocyjnego za pomocą wykorzystania narzędzi internetowych pozwalających na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej banku
  • Poprawa użyteczności strony internetowej
  • Zwiększenie rozpoznawalności banku spółdzielczego i poprawę jego wizerunku w oczach potencjalnych klientów
  • Zwiększenie się ilości zapytań ofertowych dotyczących usług banku
  • Efektywniejsze konkurowanie na rynku usług bankowych.

Program szkolenia:

  9.30 - 10.00      Rejestracja Uczestników

10.00 - 10.30      Wprowadzenie do marketingu internetowego

  • Bankowość spółdzielcza – tradycja i nowoczesność
  • Istotność marketingu internetowego i korzyści wynikające z jego zastosowania (tradycyjne formy marketingu vs. nowoczesne metody marketingowe)
  • Użytkownik internetu w Polsce – profil i zachowania. Jak do niego dotrzeć?

10.30 – 11.00     Strona internetowa – istotny punkt styku klienta z bankiem

  • Dlaczego użyteczna i estetyczna strona internetowa jest koniecznością w dzisiejszych czasach?
  • Jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem funkcjonalności i przyjazności dla potencjalnego klienta?
  • Wstęp do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)

11.00 – 11.15     Przerwa Kawowa

11.10 – 12.15     Marketing treści (content marketing)

  • Czym jest marketing treści i dlaczego jest istotny z perspektywy marketingu internetowego?
  • Główne zasady tworzenia wartościowych treści w sektorze bankowości
  • Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)

12.15 - 13.15      Przerwa na lunch

13.15 - 14.15      Social media

  • Dlaczego obecność banku w social media jest istotna?
  • Charakterystyka najpopularniejszych portali społecznościowych
  • Komunikacja banku w przestrzeni social media
  • Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych

14.15-14.30        Przerwa kawowa

14.30-15.15        SEO/SEM

  • Możliwości dotarcia do użytkowników internetu za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych
  • Ruch organiczny i ruch płatny; SEO/SEM
  • Wstęp do pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach
  • Wstęp do reklamy w Google

15.15-16.00        Mail marketing

  • Korzyści płynące z wykorzystania e-mail marketingu w całości strategii marketingowej banku
  • Dobre praktyki w tworzeniu e-mailowych przekazów marketingowych

16.00 – 16.10     Podsumowanie i zakończenie

Szkolenie prowadzą:

MACIEJ SOWA

Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie.

Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET - oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.

Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii  e-mail marketingowych oraz marketing automation.

Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej - Crash Mondays

ANDRZEJ POPIOŁEK

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych.

Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, Przedsiębiorstwach oraz Instytucjach Państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych, obecnie doradca.
Specjalista z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w zakresie cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w Banku, Przedsiębiorstwie i Urzędzie do wymagań organów nadzorczych.

Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

Koszt uczestnictwa w szkoleniu 1 osoby wynosi: 400 zł + 23% VAT. 

Cena szkolenia obejmuje: koszty obiadu i przerwy kawowej.

 

Miejsce szkolenia:

Warszawa:  Hotel Gromada, Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa;

 

Zgłoszenia:

Uprzejmie proszę o przesyłanie zgłoszeń korzystając z poniższego formularza lub poprzez email: glogowska@zrbs.pl

 

POBIERZ W PDF pdf logo w Formularz zgłoszeniowy >

 

Oferta szkoleń | Premium Bank