PREMIUM BANK

SPECJALISTYCZNE SZKOLENIA DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

Szanowni Państwo, 

Związek   Rewizyjny   Banków   Spółdzielczych   im.  F.  Stefczyka   w ramach statutowej działalności, zwraca uwagę na szerokie zagadnienie jakim jest odpowiedzialność Zarządu Banku za bezpieczeństwo informacji przetwarzanej w Banku. Wraz z ekspertami firmy Servus Comp zapraszamy na specjalistyczne szkolenie dla Banków Spółdzielczych:

PREMIUM BANK - NOWE TRENDY MARKETINGU DO PROMOCJI I SPRZEDAŻY USŁUG

BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH

 

Czas trwania szkolenia: 1 DZIEŃ

Opis szkolenia:

Zmieniające się trendy, upodobania i wymagania Klientów wymuszają na Bankach udoskonalanie narzędzi sprzedażowych zapewniających błyskawiczny dostęp do usług finansowych. Narzędzia te muszą być uniwersalne i zróżnicowane w taki sposób, aby Klienci w każdej grupie wiekowej mogli znaleźć dla siebie odpowiednie produkty i usługi oferowane przez Bank.

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma za zadanie przedstawienie uczestnikom narzędzi marketingowych i alternatywnych metod, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do klientów bez większych nakładów finansowych. Uczestnicy poznają reguły, którymi rządzi się nowoczesny marketing, skuteczne metody promocji w Internecie, zdobędą umiejętności efektywnego kreowania wizerunku Banku w sieci i prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych.

Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z omówieniem i analizą konkretnych przypadków, tzw. case study. Celem studium przypadku jest pokazanie koncepcji wartych skopiowania, jak i potencjalnych błędów, których należy unikać.

Adresaci szkolenia:

  • Kadra zarządzająca Banków Spółdzielczych
  • Dyrekcja działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Pracownicy działu marketingu i reklamy Banków Spółdzielczych
  • Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej

 

Cele i korzyści szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę na temat:

  • dopasowania działań marketingowych do produktów i usług bankowych,
  • rozpoznawalności wizerunku Banku w sieci,
  • zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów bankowych i pozyskania nowych klientów,
  • oszczędzania nakładów finansowych na działaniach marketingowych,
  • zwiększenia zainteresowania i wiarygodności wizerunku Banku dla nowego pokolenia klientów,
  • narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w mediach społecznościowych, 
  • zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych

Program szkolenia:

  9.30 -10.00   Rejestracja Uczestników

10.00 -10.30       

  • Charakterystyka generacji Y / Z

Nowe trendy wskazują kierunek działań marketingowych na generacje Y / Z. Nie zapominajmy o pozostałych generacjach, które może nie wykorzystują w tak dużym stopniu nowinek technologicznych, jak młode generacje, ale za to posiadają konkretne doświadczenie generujące ich potrzeby. Pamiętajmy, że każdy klient jest dla nas ważny.

  • Pozafinansowe usługi banków

Klienci coraz częściej wspominają o swoim Banku jako o instytucji nie tylko finansowej, ale również instytucji, dzięki której będą mogli zrealizować inne konkretne usługi. O tym jakie usługi są mile widziane w ofertach Banku będzie mowa właśnie podczas tego szkolenia.

  • Zasada Pareto 20/80

Stara, ale niebywale aktualna zasada kluczowych klientów generujących większość obrotów naszego banku. Konsekwentne stosowanie tej zasady prowadzi do zwiększenia wydajności.

10.30 -11.00       

  • Marketing relacyjny

Jeden z ważniejszych elementów marketingu, o którym szczególnie w Bankach Spółdzielczych zapominamy. Marketing relacyjny to dobry sposób na wypracowanie wizerunku firmy. Odpowiednie działania mogą nie tylko pozwolić na utrzymanie stałych klientów, ale także zachęcić nowych do skorzystania z usług naszego banku.

  • Segmentacja klientów

Segmentacja umożliwia pogląd na grupy klientów. Podział klientów Banku na grupy daje nam wiele możliwości. Możemy np. bardzo celnie kierować do grup propozycje naszych produktów dostosowanych do ich wymagań.

  • Cross selling i up selling

Zasady sprzedaży dodatkowej, uzupełniającej

11.00 - 11.15 Przerwa kawowa

11.15 - 11.45

  • Zasada 4P-Jerome McCarthy

Stare zasady odpowiednio dostosowane do nowych realiów są nadal aktualne. Ciekawy efekt otrzymujemy wtedy,  kiedy dwie różne zasady zostaną połączone.

  • Zasada S.A.V.E. – Eduardo Conrado

solution         produkt >> rozwiązanie

access           miejsce >> dostęp

value             cena     >> wartość

education      promocja >> edukacja

  • Cross marketing

11.45 - 12.30

  • Fintechy czy banki
  • E-płatności
  • Nowoczesna strategia promocji i budowania wizerunku Banku w internecie

Jeżeli strategia marketingowa jest dopracowana, Bank odniesie zauważalne korzyści i będzie się wyróżniał na tle konkurencji.

12.30 - 13.15 Przerwa na lunch

13.15 - 14.15

  • Jak dopracować strategię marketingową w internecie
  • Marketing tradycyjny a marketing internetowy
  • Rodzaje marketingu internetowego
  • SEO optymalizacja strony internetowej

Wskażemy jak wiele zależy od samej struktury strony www, składni treści, responsywności, bezpieczeństwa w świetle chęci wypromowania witryny Banku.

14.15 - 14.30 Przerwa kawowa

14.30 - 15.10

  • Pozycjonowanie organiczne

Wydawaj mniej pieniędzy na reklamę dzięki perfekcyjnie zaplanowanej stronie internetowej. Wspomóż świadomie pozycjonowanie organiczne.

  • Jak pomóc wyszukiwarce i potencjalnym klientom
  • Google Analitics + FB

Dlaczego warto wykorzystać w aktywnym marketingu Banku narzędzia FB Ads i GOOGLE Ads

  • E-mail marketing

Jak wykorzystać najstarsze i najtańsze internetowe narzędzie marketingu ?

15.10 - 15.50

  • Jak powinny być przygotowane szkolenia sprzedażowe
  • Analizator sprawności portali internetowych

Analiza sprawności portalu przy pomocy SEOptimer

  • Cyberbezpieczeństwo www

Jakie warunki musi spełnić strona www banku, aby być bezpieczną

  • Cyberbezpieczeństwo bankowości internetowej

Na co zwrócić uwagę oceniając czy moduły bankowości internetowej są bezpieczne dla Klientów i dla infrastruktury informatycznej Banku

15.50 - 16.00 Podsumowanie i zakończenie

Szkolenie prowadzi:

ANDRZEJ POPIOŁEK

Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych. Praktyk specjalista ds. marketingu internetowego w Bankach Spółdzielczych. Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych. Ekspert z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w obszarze cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w bankach, przedsiębiorstwach i urzędach państwowych do wymagań organów nadzorczych. Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl

Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

Koszt uczestnictwa w szkoleniu 1 osoby wynosi: 400 zł + 23% VAT.

Cena szkolenia obejmuje: koszty obiadu i przerwy kawowej.

 

Miejsce szkolenia:

Warszawa: Hotel Gromada, Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa;

 

Zgłoszenia:

Uprzejmie proszę o przesyłanie zgłoszeń przez stronę internetową: http://zrbs.pl/uslugi/szkolenia/ lub email: glogowska@zrbs.pl

 

POBIERZ W PDF pdf logo w Formularz zgłoszeniowy >

 

Oferta szkoleń | Premium Bank