PREMIUM BANK
SPECJALISTYCZNE SZKOLENIA DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
Szanowni Państwo,
Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych im. F. Stefczyka w ramach statutowej działalności wskazuje na konieczność podnoszenia kwalifikacji pracowników Banku. Wraz z ekspertami Servus Comp zapraszamy na specjalistyczne szkolenie dla banków spółdzielczych:
PREMIUM BANK – SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
Czas trwania szkolenia: 1 DZIEŃ
Opis szkolenia:
Szkolenie służy zapoznaniu uczestników z modelami i trendami sprzedażowymi obowiązującymi w bankowości. Podczas szkolenia zostaną omówione metody skutecznego nawiązywania kontaktu z nowym klientem oraz efektywnego utrzymania relacji ze stałymi klientami, przećwiczone zasady kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika banku. Będziemy sięgać w głąb siebie i identyfikować budujące oraz ograniczające przekonania, które rzutują na podejście do tematu aktywnej sprzedaży produktów bankowych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z omówieniem i analizą przypadków, tzw. case study. Celem studium przypadku jest pokazanie koncepcji wartych skopiowania, jak i potencjalnych błędów, których należy unikać.
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy działu obsługi klienta, kasjerzy, doradcy klienta.
- Kierownicy działu obsługi klienta
Cele i korzyści szkolenia:
- Nabycie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu na każdym z etapów procesu sprzedażowego;
- Poznanie i doskonalenie zasad oraz umiejętności profesjonalnej obsługi klientów w oddziale Banku
- Ugruntowanie wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta banku
- Podniesienie efektywności sprzedaży produktów bankowych
- Poprawna identyfikacja potrzeb klienta
- Pozytywny wpływ na poziom satysfakcji klienta oraz budowanie jego lojalności w stosunku do banku.
Program szkolenia:
9.30 – 10.00 Rejestracja Uczestników
10.00 – 11.00 Wprowadzenie – Czym tak naprawdę jest sprzedaż?
- Powitanie i przedstawienie się
- Sprzedaż wczoraj i dziś- modele i trendy sprzedażowe
- Schematy myślenia o sprzedaży i ich eliminowanie
- Dlaczego jestem sprzedawcą? Czyli o motywacji wewnętrznej
- Budująca i ograniczająca moc przekonań związanych ze sprzedażą
11.00 - 11.15 Przerwa kawowa
11.15 - 12.15 Struktura procesu sprzedaży produktów bankowych
- Otwarcie i budowanie relacji w sprzedaży produktów bankowych
- Komunikacja z klientem
- Aktywne słuchanie i badanie potrzeb klienta
- Język korzyści w sprzedaży produktów bankowych
- Zamknięcie sprzedaży
12.15-13.15 Przerwa na lunch
13.15-13.40 Radzenie sobie z oporem i zastrzeżeniami w sprzedaży produktów bankowych:
- Powody oporu i zastrzeżeń klienta, m.in. stereotypy, brak relacji, niedostosowanie przebiegu rozmowy do potrzeb klienta, brak umiejętnego uświadomienia korzyści
13.40-14.15 Psychologia zachowań klienta
- Rodzaje osobowości klientów banku- typologia klienta
- Psychologiczne uwarunkowania zachowań klientów banku
14.15-14.30 Przerwa kawowa
14.30-15.00 Telemarketing - czyli promocja, sprzedaż i obsługa klienta banku przez telefon
- Jak efektywnie wykorzystywać telefon w procesie profesjonalnej obsługi klienta
- Aktywność pro-sprzedażowa w kontakcie telefonicznym
15.00-16.00 Analiza klientów i ich potencjału rozwoju dla banku
- Klient Banku i jego znaczenie w osiąganiu pozycji banku na rynku
- Segmentacja klientów: dochodowy, niedochodowy, rozwojowy, nierozwojowy
- Marketingowe techniki obsługi klientów bankowych
- Źródła informacji o kliencie
- Badanie postaw i opinii klientów - rozpoznawanie oczekiwań i potrzeb
- Klienci Banku: segment prestiżowy i „VIP” – jak efektywnie prowadzić z nimi sprzedaż oraz budować relacje?
- Klienci Banku: segment Premium i PRIVATE BANKING
- Jak obsługiwać i budować z nimi relacje oparte na zaufaniu oraz najwyższym poziomie profesjonalizmu świadczonych usług?
- Mierniki jakości obsługi klientów i ich lojalności z pkt. widzenia rozwoju i budowania pozycji Oddziału Banku
16.00 - 16.10 Podsumowanie i zakończenie
Szkolenie prowadzi:
ANNA SZCZEPANEK
Certyfikowany trener biznesu i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Na zawodowym koncie ponad 5000 godzin spędzonych na pracy szkoleniowej i superwizyjnej oraz ponad 3000 godzin pracy w charakterze coach-a. Zawodowe życie związane było z pracą dla międzynarodowych instytucji finansowych w charakterze trenera coach-a kierownika wsparcia sprzedaży. Równolegle od lat wspiera sektor małych i średnich przedsiębiorstw prowadząc konsultacje i szkolenia z zakresu zarządzania zespołem i sprzedaży.
Autorka wielu kompleksowych projektów rozwojowych z powodzeniem wdrożonych w organizacjach przynoszących wymierne oraz trwałe rezultaty. Skutecznie prowokuje do rezygnacji z utartych schematów myślenia hamujących rozwój i zastąpienia ich twórczym podejściem. Doskonale panuje nad procesami zachodzącymi na sali szkoleniowej ułatwiając uczestnikom sprawne przechodzenie na kolejne poziomy w drodze ku pożądanej zmianie.
Specjalizacje: sprzedaż, zarządzanie zespołem sprzedażowym, coaching menedżerski, komunikacja i współpraca.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
Koszt uczestnictwa w szkoleniu 1 osoby wynosi: 400 zł + 23% VAT.
Cena szkolenia obejmuje: koszty obiadu i przerwy kawowej.
Miejsce szkolenia:
Warszawa: Hotel Gromada, Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa;
Zgłoszenia:
Uprzejmie proszę o przesyłanie zgłoszeń (e-mail-em lub przez stronę internetową: https://zrbs.pl/uslugi/szkolenia/) lub email: glogowska@zrbs.pl
POBIERZ W PDF | Formularz zgłoszeniowy > |