PREMIUM BANK
SPECJALISTYCZNE SZKOLENIA DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
Szanowni Państwo,
Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych im. F. Stefczyka w ramach statutowej działalności wskazuje na konieczność podnoszenia kwalifikacji pracowników Banku. Wraz z ekspertami Servus Comp zapraszamy na specjalistyczne szkolenie dla banków spółdzielczych:
ZASTOSOWANIE MARKETINGU INTERNETOWEGO W PROMOCJI USŁUG BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ
Czas trwania szkolenia: 1 DZIEŃ
Opis szkolenia:
Tradycyjne metody marketingowe w promocji usług bankowości spółdzielczej przestają być wystarczające. Dzieje się tak, ponieważ coraz większą rolę w życiu każdego z nas zaczynają odgrywać nowoczesne technologie i wszechobecny dostęp do internetu. Możliwości marketingowe, które oferuje internet, są nieporównywalnie skuteczniejsze i wydajne niż klasyczne sposoby reklamy, ponieważ pozwalają dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców realnie zainteresowanych usługami bankowymi. Aktualnie z internetu w Polsce korzysta 28 milionów osób, co stanowi 73% wszystkich mieszkańców kraju. Wykorzystanie marketingu internetowego w strategii promocji banków spółdzielczych jest aktualnie koniecznością, bez której zostaną one daleko w tyle za konkurencją, co ze względu na wysoką konkurencyjność branży, może być opłakane w skutkach.
W czasie szkolenia będziemy chcieli przekazać informacje, jak należy przygotować się do marketingu internetowego, o czym należy pamiętać i co wprowadzić w życie, żeby być atrakcyjnym Bankiem dla młodych i dla wszystkich Klientów korzystających z nowoczesnych narzędzi płatności, komunikacji itd.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładu z omówieniem i analizą konkretnych przypadków, tzw. case study.
Adresaci szkolenia:
- Kadra zarządzająca banków spółdzielczych
- Pracownicy działu marketingu banków spółdzielczych
- Osoby zainteresowane możliwościami wykorzystania marketingu internetowego do promocji usług bankowości spółdzielczej
Cele i korzyści szkolenia:
- Zwiększenie świadomości i wiedzy związanej z korzyściami wynikającymi z wykorzystywania narzędzi marketingu internetowego
- Nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie widoczności banków spółdzielczych w przestrzeni internetowej
- Nabycie umiejętności dotarcia do klienta końcowego za pośrednictwem internetu
- Unowocześnienie kanałów promocji i komunikacji bankowości spółdzielczej
- Optymalizacja budżetu promocyjnego za pomocą wykorzystania narzędzi internetowych pozwalających na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców
- Zwiększenie ruchu na stronie internetowej banku
- Poprawa użyteczności strony internetowej
- Zwiększenie rozpoznawalności banku spółdzielczego i poprawę jego wizerunku w oczach potencjalnych klientów
- Zwiększenie się ilości zapytań ofertowych dotyczących usług banku
- Efektywniejsze konkurowanie na rynku usług bankowych.
Program szkolenia:
9.30 - 10.00 Rejestracja Uczestników
10.00 - 10.30 Wprowadzenie do marketingu internetowego
- Bankowość spółdzielcza – tradycja i nowoczesność
- Istotność marketingu internetowego i korzyści wynikające z jego zastosowania (tradycyjne formy marketingu vs. nowoczesne metody marketingowe)
- Użytkownik internetu w Polsce – profil i zachowania. Jak do niego dotrzeć?
10.30 – 11.00 Strona internetowa – istotny punkt styku klienta z bankiem
- Dlaczego użyteczna i estetyczna strona internetowa jest koniecznością w dzisiejszych czasach?
- Jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem funkcjonalności i przyjazności dla potencjalnego klienta?
- Wstęp do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
11.00 – 11.15 Przerwa Kawowa
11.10 – 12.15 Marketing treści (content marketing)
- Czym jest marketing treści i dlaczego jest istotny z perspektywy marketingu internetowego?
- Główne zasady tworzenia wartościowych treści w sektorze bankowości
- Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
12.15 - 13.15 Przerwa na lunch
13.15 - 14.15 Social media
- Dlaczego obecność banku w social media jest istotna?
- Charakterystyka najpopularniejszych portali społecznościowych
- Komunikacja banku w przestrzeni social media
- Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych
14.15-14.30 Przerwa kawowa
14.30-15.15 SEO/SEM
- Możliwości dotarcia do użytkowników internetu za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych
- Ruch organiczny i ruch płatny; SEO/SEM
- Wstęp do pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach
- Wstęp do reklamy w Google
15.15-16.00 Mail marketing
- Korzyści płynące z wykorzystania e-mail marketingu w całości strategii marketingowej banku
- Dobre praktyki w tworzeniu e-mailowych przekazów marketingowych
16.00 – 16.10 Podsumowanie i zakończenie
Szkolenie prowadzą:
MACIEJ SOWA
Pasjonat marketingu internetowego w każdej jego odsłonie.
Studiował politologię i filozofię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 5 lat zawodowo zajmuje się promocją marek w sieci. Doświadczenie zdobył w krakowskich agencjach digitalowych i social media. Aktualnie Marketing Manager agencji eCommerce WAYNET - oficjalnego partnera platformy PrestaShop w Polsce.
Pracuje z wieloma lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami w zakresie optymalizacji działań marketingowych, ustalania strategii, opracowywania i wdrażania taktyk reklamowych oraz wizerunkowych w social media, tworzenia kampanii e-mail marketingowych oraz marketing automation.
Współorganizator popularnych, cyklicznych wydarzeń dedykowanych branży marketingowej - Crash Mondays
ANDRZEJ POPIOŁEK
Audytor Wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO/IEC 27001. Wykładowca na studiach MBA dedykowanych dla Prezesów Banków Spółdzielczych.
Specjalizacja w zakresie polityki bezpieczeństwa w Bankach Spółdzielczych, Przedsiębiorstwach oraz Instytucjach Państwowych. Ścisła współpraca ze Związkiem Rewizyjnym Banków Spółdzielczych jako audytor rekomendacji D i audytu Bezpieczeństwa Informacji w Bankach Spółdzielczych, obecnie doradca.
Specjalista z zakresu audytów sprawdzających spełnienie wymagań KNF, KRI, RODO i in. w zakresie cyberbezpieczeństwa i wytycznych ustawowych. Specjalizacja w dostosowaniu procedur w Banku, Przedsiębiorstwie i Urzędzie do wymagań organów nadzorczych.
Wykładowca, szkoleniowiec, konsultant – http://zadbajobezpieczenstwo.pl
Pasja: winogrodnik, znawca wina, degustator, podróżnik.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
Koszt uczestnictwa w szkoleniu 1 osoby wynosi: 400 zł + 23% VAT.
Cena szkolenia obejmuje: koszty obiadu i przerwy kawowej.
Miejsce szkolenia:
Warszawa: Hotel Gromada, Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa;
Zgłoszenia:
Uprzejmie proszę o przesyłanie zgłoszeń korzystając z poniższego formularza lub poprzez email: glogowska@zrbs.pl
POBIERZ W PDF | Formularz zgłoszeniowy > |